.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
13نفر بر اثر تصادف در تعطیلات هفته نخست امسال فوت کردند
مدير كل پزشكي قانوني استان تعداد فوتی های ناشی از تصادف در هفته نخست تعطیلات را 13نفر اعلام کرد.
13نفر بر اثر تصادف در تعطیلات هفته نخست امسال فوت کردند

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات رسيده از مراكز پزشكي قانوني مازندران جمع كشته هاي تصادفات نوروزي امسال (98)در هفته اول تعطيلات در استان 13 نفر (9مرد و ما بقي زن )است، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد کاهش داشت.
عباسی با اشاره به اینکه 11 نفر در محور برون شهری و روستایی و مابقی در محور دورن شهری جان خود را از دست دادند ، افزود : آمار جمع آوري شده از كشته هاي تصادفات نوروزي مريوط به محدوده زماني 25 اسفند 97 تا 4 فروردين امسال (98) است و امكان تغيير در آن وجود دارد .

محل فوت
عباسي با اشاره به اینکه 11 نفر در محل حادثه و ما بقی در بیمارستان فوت کردند، افزود : از این آمار 10 نفر بومی و ما بقی غیر بومی هستند.

به تفکیک وضعیت متوفی
بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان از کل فوت شدگان عابر و راننده هر کدام 5 نفر ،سرنشین 2 و موتور سوار یک نفر هستند.

بیشترین شهر
مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : بابل ، قائمشهر و سیمرغ ، تنکابن و نور هر کدام با 3 مورد بیشترین فوتی در آن گزارش شده است.
مدير كل پزشكي قانوني مازندران با تاكيد بر اينكه آمار ذكر شده از تلفات ،آمار اوليه اين استان است كه به صورت فوري از 15 مركز اين اداره كل جمع آوري شده و به جهت امكان اضافه شدن تلفات از بين مصدومان حوادث رانندگي نوروزي كه در بيمارستان ها بستري هستند آمار نهایی در هفته دوم ارديبهشت اعلام مي شود .1058/


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.